Jak zamawiać

Szanowni Państwo

Poniżej przedstawiamy procedurę zakupu.

Po ustaleniu jaki(e) produkt(y) chcecie Państwo kupić, należy przesłać następujące informacje:
1. Dane do wystawienia faktury VAT: nazwa firmy, adres prawny, NIP. Dane te muszą być zgodne z danymi rejestrowymi,
2. Adres dostawy: odbiorca, ulica, kod pocztowy, miejscowość, osoba „kontaktowa”, nr. telefonu, adres e-mail (dla kuriera),
Jeśli „dostawa do paczkomatu InPostu”: dane paczkomatu (InPost).
3. Waluta rozliczenia: EUR albo PLN (przeliczenie z EUR na PLN wg. tabeli „dewizy-sprzedaż” w Santander Bank Polska)

Ważne: w przypadku wyboru płatności podzielonej (split payment) walutą rozliczeniową jest tylko i wyłącznie PLN.

4. Na stronach ceny netto, bez kosztów transportu.
5. Na podstawie danych z punktów 1-3 wystawiamy fakturę proforma z określonym terminem płatności. Po otrzymaniu przelewu wystawiamy fakturę handlową z datą otrzymania przelewu i w przypadku, gdy towar dostępny jest „od ręki” wysyłamy następnego dnia roboczego, zwykle InPostem. Natomiast, gdy produkt wymaga modyfikacji bądź personalizacji dokonywanej przez producenta czas realizacji wydłuża się i zależy od zakresu modyfikacji.

Faktura VAT zawiera wszystkie dane wymagane przez prawo, jedyny dozwolony zapis to numer zamówienia, inne dopiski np. „proszę dopisać indeks materiałowy z naszego systemu ERP”, nie zostaną umieszczone.

Dane najlepiej przesłać w postaci zwykłego tekstu. Można skorzystać z interaktywnego formularza w formacie PDF (link poniżej). Formularz należy zapisać na komputerze, wypełnić, a wypełniony przesłać na adres ogólny – umieszczony w stopce strony.

Pobierz PDF